Resultaat 1 - 10 (van 12)

• Wij gaan terug verhuizen Bekijk details

19 april 2024

De Bibliotheek Best is verbouwd! De tijdelijke locatie is gesloten vanaf zaterdag 27 april. Bezoek vanaf maandag 6 mei de mooie nieuwe bibliotheek aan het Raadhuisplein. Aan het Raadhuisplein tref je een eigentijds, moderne bibliotheek aan, met een beter gebruik van de ruimtes. Zo zijn er aparte ruimtes voor de cursussen en spreekkamers voor bijvoorbeeld vragen over digitale zaken.

• Het nieuwe cursusseizoen is van start! Bekijk details

5 september 2023

Welke cursus ga jij volgen? Bij de Bibliotheek Best heb je de keuze uit diverse talen, fotografie, filosofie en cursussen van SeniorWeb Best. Of je nieuwe kennis wilt opdoen, of bestaande kennis vergroten – vind de cursus die bij jou past.

• BorrowBox in Best Bekijk details

13 maart 2023

Vanaf maart kunnen ook leden van de Bibliotheek Best gebruik maken van de app BorrowBox. Deze app is de bibliotheek in je broekzak en biedt veel moois aan!

• Download de eBieb-app Bekijk details

28 november 2022

De Iguana Bibliotheek-app is komen te vervallen. Je kunt nu gebruikmaken van de app eBieb. In deze app kun je boeken zoeken, reserveren en verlengen.

• Informatiepunt Digitale Overheid Bekijk details

21 juni 2022

Wil je via de computer iets regelen met de overheid en kun je wel wat hulp gebruiken? Heb je bijvoorbeeld vragen over het maken van een afspraak voor het corona(booster)vaccin, zorgtoeslag aanvragen, een rijbewijs verlengen, of een afspraak maken bij de gemeente. Kom vrijblijvend langs en we helpen je verder of verwijzen je door naar de juiste organisatie.

• PressReader Bekijk details

14 april 2022

PressReader bevat meer dan 6000 kranten en tijdschriften uit 100 verschillende landen in meer dan 60 talen.

• Digitaal spreekuur Bekijk details

12 april 2022

Het digitaal spreekuur van Seniorweb start op dinsdagmiddag weer.

• Walk & Talk online Bekijk details

7 maart 2022

Walk & Talk gaat online! Elke maand krijg je tips & tricks van Debbie Heijne (bedenker Walk&Talk) én van je collega-werkzoekers. 17 maart staat 'de eerste indruk' centraal. Walk & Talk is elke maand op een donderdag van 10.00 tot 11.30 uur. Je kunt gratis deelnemen.

• Bibliotheek Best onderdeel van bibliotheek Eindhoven Bekijk details

22 december 2021

Het beste van twee werelden.

• Volg een gratis online cursus Bekijk details

15 november 2021

Gratis online cursussen en trainingen voor leden van de bibliotheek. Een leven lang leren en ontwikkelen!

Paginanavigatie