Het nieuwe cursusseizoen is van start!

Gepubliceerd op: 5 september 2023 11:59

Welke cursus ga jij volgen? Bij de Bibliotheek Best heb je de keuze uit diverse talen, fotografie, filosofie en cursussen van SeniorWeb Best. Of je nieuwe kennis wilt opdoen, of bestaande kennis vergroten – vind de cursus die bij jou past.

Voor de cursussen kun je je direct online aanmelden. Voor sommige cursussen gaan de aanmeldingen hard, dus grijp je kans. Is de cursus vol? Schrijf je dan in voor de wachtlijst.

¿Hablas español? Parlez-vous français? Do you speak English? Sprichst du Deutsch? Parli italiano?

Wil je met meer zelfvertrouwen een andere taal spreken? Wil je jezelf met meer gemak verstaanbaar kunnen maken in een vakantieland? Vanaf maandag september start een reeks cursussen in verschillende talen, op verschillende niveaus. De talen die beschikbaar zijn: Chinees, Duits, Engels, Italiaans en Spaans.

Leer met andere ogen naar de omgeving kijken

Daag je blik op de wereld uit met het denk- en wereldbeeld van de verlichte denkers. Of bekijk je omgeving vanuit nieuwe perspectieven.

Creatieve Schrijfkring
Voor iedereen die zijn schrijftalenten wil aanboren en of verder ontwikkelen. Is schrijven wel te leren of is het meer een kwestie van talent? Talent kan groeien, door kennis, oefening en stimulans!

Cursus Fotografie voor beginners
In de basiscursus fotografie leer je in 10 lessen hoe je van de automatische stand afstapt.

Cursus Fotografie voor gevorderden
Heb je de basis al in de vingers? Zet dan een vervolgstap met deze cursus van 9 lessen!

Word je apparaat de baas

SeniorWeb Best verzorgt in de bibliotheek het hele jaar door cursussen en workshops. Houd de agenda van de bibliotheek in de gaten voor het aanbod. Vind je het lastig om je online aan te melden? Kom dan langs in de bibliotheek. De medewerkers helpen je graag verder. In september gaan de volgende cursussen van start:

Klik & Tik

Basiscursus Windows computer

Cursus DigiD en de overheid

Cursus Windows vaardigheden

Praktische informatie

Kijk voor het online overzicht van alle cursussen op bibliotheekbest.nl/programma.

De taalcursussen en de cursussen fotografie vinden plaats bij basisschool de Heydonck. De cursussen van SeniorWeb Best zijn bij Best Duurzaam. De cursus filosofie en de Creatieve schrijfkring zijn bij Grand Café De Bank.