Informatiepunt Digitale Overheid

Gepubliceerd op: 17 juni 2021 10:09

Het Informatiepunt Digitale Overheid in Best helpt bij vragen over de digitale overheid. Wethouder Ria van der Hamsvoord en directeur Ingrid van Beek verrichtten de officiƫle opening in de bibliotheek van Cultuurspoor Best.

Voor wie?

Bij een IDO kun je (ook als je geen lid bent van de bibliotheek) terecht met vragen over de digitale overheid.

Speciaal getrainde bibliotheekmedewerkers helpen je op weg bij vragen over digitaal contact met onder meer de Belastingdienst, het CAK, CBR, CIZ, CJIB, DUO, SVB, UWV, Logius, RDW, RvR en het LBIO.Deze medewerkers helpen je (online) zoeken en wijzen zo nodig door naar Bestwijzer of een andere dienstverleners in Best.

Wanneer?

Bij de bibliotheek van CultuurSpoor kun je dagelijks tussen 14.00 en 17.00 uur met vragen terecht.

Digitale vaardigheden

En wil je een cursus volgen om digitaal vaardiger te worden?

Kijk dan hier naar de cursussen en workshops die we zijn.